wtorek, 9 kwietnia 2013

Hand Food- Soap and Glory, czyli najwspanialszy krem do rąk! ;-)

Aloha!

Dziś przybywam do Was z recenzją mojego ulubionego, ukochanego i w ogóle najwspanialszego kremu do rąk. Mowa o kremie Hand Food marki Soap&Glory. Kupiłam go troszkę z przypadku, podczas pewnej wizyty w Bootsie ;-) Generalnie przed odkryciem tego cuda rzadko sięgałam po kremy do rąk, wiele mnie zawiodło i obawiałam się kolejnego rozczarowania, a przede wszystkim efektu "tłustych rąk" po aplikacji i zapachu gliceryny.

Generalnie nie rozumiałam tego szału na kosmetyki Soap&Glory, zawsze jakoś źle mi się kojarzyła ta marka... Powąchałam kiedyś jakiś żel pod przysznic i po prostu mi śmierdział... Jednak po roku, gdy dopadłam ten kremik, wiedziałam że staniemy się najlepszymi przyjaciółmi :) Pachnie obłędnie!!! Po prostu cudownie! Jest to słodki zapach, ale przyjemny i nie duszący.


Ma ładne różowe opakowanie, idealne do włożenia do torebki. Ja mam go w wersji podręcznej/turystycznej.  Kosztował mnie 2.50f za 50ml.



Skład pozostawia wiele do życzenia-alkohol, glycerina, parabeny... Ale za działanie i przede wszystkim zapach- wybaczam mu :)



Konsystencja kremu jest bardzo zwyczajna, nie za ciężka, nie za lekka. Natomiast jego ogromnym plusem jest czas wchłaniania się w skórę-są to dosłownie sekundy! Praktycznie zaraz po nałożeniu kremu na skórę, jesteśmy w stanie wykonywać normalne czynności. Ku testowi, rozprowadziłam go na dłoniach przed sekundą i od razu mogę pisać do Was dalej :)

Krem zostawia przyjemną nawilżającą warstwę, nie tworzy efektu lepkości. Dłonie są gładkie, przyjemne w dotyku, delikatnie nawilżone.

Hand Food jest bardzo wydajny, mam go już od ponad pół roku, a używam go bardzo często. Zbliża się ku końcowi, jednak wiem, że kupię następne opakowanie!

W mojej opinii nie ma sobie równych! :) Z ręką na sercu mogę nazwać go moim KWC!

Plusy:
  • zapach, zapach i jeszcze raz zapach!!!
  • cena (2.50f za 50ml)
  • wydajność (mimo 50ml, kremu wystarcza na mnóstwo aplikacji)
  • poręczny, idealny do torebki czy do trzymaniu na biurku w pracy ;)
  • ładnie nawilża dłonie
  • wygładza skórę dłoni (jest bardzo przyjemna w dotyku)
Minusy:
  • nie jest to produkt naturalny
  • niedostępny w Polsce
Na opakowaniu jest napisane:

"The most astonishing hand cream ever"

I ja się z tą opinią zgadzam w 200%! Kto raz użyje, ten nie będzie w stanie przestać :)

Słyszałyście kiedyś o tej marce? A może stosowałyście ten krem?
A już jutro zapraszam na mój debiut szminkowy :) Na pierwszy ogień pójdą szminki z Bourjois!

Fumiko

10 komentarzy:

  1. wiem, że jest super bo też go mam i całe masę innych różowiutkich cudaczków Soap&Glory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba zacznę sięgać po te inne różowiutkie cudaczki ;-) Bo zawsze tak ładnie spoglądają na mnie z półek w Bootsie ;-)

      Usuń
  2. Nawilża i wygładza? No dobra, wędruję na listę kremów do wypróbowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! Moja lista zakupowa rośnie w siłę, oby tylko udało się wyjechać na urlop do Polski :)

      Usuń
  3. Miałam okazję go poznać. Zapach jest identyczny jak perfum Miss Dior Cherie, obłędny, słodki, przez co go oszczędzałam, skutkiem czego rozwarstwił się i już nie pachniał tak pięknie.
    Mam nauczkę, że to co podbije moje serce, muszę zużywać od razu i nacieszyć się przyjemnością stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tak pachną te perfumy-muszę koniecznie gdzieś je powąchać ;-) Masz rację, czasem nie warto czegoś oszczędzać, bo zwyczajnie możemy źle na tym wyjść i nie wykorzystać całej przyjemności z używania produktu :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawy kosmetyk. Dostępny w jakimś sklepie na terenie Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż poszukałam dla Ciebie trochę informacji w internecie :) Dostępny jest na stronie http://www.britishshop.pl/ która ma też sklep stacjonarny w Warszawie. Podobno są w stanie sprowadzić co chcesz z UK :) Opcja idealna dla mieszkanek Polski.

      Usuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej marce i nie używałam żadnego ich kosmetyku. opakowanie ma słodkie- przekuwa uwagę klienta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała możliwość, serdecznie polecam go przetestować :)
      Opakowanie jest urocze, cała ich linia nawiązuje do stylu retro!

      Usuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszego działania, zatem dziękuję!