wtorek, 8 października 2013

YSL Rouge Volupte Shine-moja szminkowa milosc nad milosciami


Witajcie dziewczyny,

dzis przychodze do Was z pokazem i recenzja mojego szminkowego KWC. Jest to milosc wysniona i wymarzona-jak z bajki :)

Kolor, pigmentacja, trwalosc, opakowanie, nawilzenie-wszystko jest idealne!!! Nawet ta cena nie jest w stanie wybic mi jej z glowy :) Zakupiona z przypadku, zachcianka, ktora okazala sie kosmetykiem doskonalym w kazdym calu!

O czym mowa? O szmince z Yves Saint Laurent kolorze 19-Fuksja.

Szminke zakupilam w sierpniu, na lotnisku w Gdansku, kosztowala 109zl... nigdy w zyciu nie myslalam ze wydam tyle na produkt do ust, jednak po tescie i namowach N (od razu dojrzal blysk w moich oczach hi hi)-kupilam ja!






Opakowanie-jak na YSL przystalo, luksusowe :) Przepiekne zloto, cieszy oko za kazdym razem!

Po wysunieciu, oczom ukazuje sie..fiolet! Ciemny, intensywny... Na poczatku sie przerazilam tym kolorem, ale po przetestowaniu okazalo sie ze kolor zmienia sie w obledna fuksje! Pigmentacja jest wspaniala, kolor utrzymuje sie na ustach przez kilka godzin, mimo picia czy jedzenia. Z warg schodzi rownomiernie, nie zostaje na zebach, nie rozplywa sie dookola ust.

Aplikacja jest bardzo przyjemna, zwlaszcza ze szminka pachnie owocami :) Po ustach produkt sunie jak maselko :) Nie podkresla suchych skorek, pieknie nawilza i nablyszcza usta, nadajac im efekt tafli.

Zrobilam kilka zdjec ust, korzystajac z kilku typow oswietlenia, by pokazac Wam jak kolor zmienia sie, ale przy okazji jak zauracza nas w kazdym swietle, bez wyjatkow :) Niestety ale nie udalo mi sie uchwycic jej najpiekniejszego oblicza..




Na zywo wyglada to przepieknie, zdjecie calej twarzy pokazywalam na instagramie i na facebooku.

Podsumowujac:

-obledny kolor
-genialna pigmentacja
-polysk
-nawilzenie
-luksusowe opakowanie (kazdej sroce oko zablysnie na jego widok :D)
-owocowy zapach
-latwosc aplikacji

Uwielbiam, ubostwiam i polecam te szminke wszystkim z Was!

Planuje zakup czerwieni z tej serii, moze ode mnie dla siebie pod choinke? :)

Trzymajcie sie cieplo

Natalia

32 komentarze:

  1. o czerwień to i ja bym chciłała,luksusowe piekne opakowanie i faktycznie na ustach nie jest fioletowa,piekna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i opakowanie, bardzo lubię ich design :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiekny prawda? ;) bardzo kobiece i eleganckie sa wszelakie produkty od ysl, szkoda tylko ze takie kosztowne...

      Usuń
  3. śliczny kolor :) choć mi takie odcienie kompletnie nie pasują, wyglądam jakbym chora była czy coś ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiekny kolor ;) a co do pasowania, coz, tak to juz chyba jest z kolorami w makijazu. mnie na przyklad w ogole nie pasuje biala kredka na linii wodnej.. wygladam jakbym byla chora i zmeczona...

      Usuń
    2. Ja za to bez cielistej kredki na linii wodnej nie wyobrażam sobie mojego dziennego makijażu :)

      Usuń
  4. cudowny kolor, cudowne opakowanie...czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejnego koloru :) I dlatego zakupilam kolejny odcien-pokaz wkrotce!

      Usuń
  5. wow! kolor jest fantastyczny... myślę, że mi również by idealnie pasował :) marzę o tej pomadce :) może mikołaj mi przyniesie :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Kolor jest obledny, szminka warta uwagi! Badz grzeczna, moze Mikolaj Cie zaskoczy :)

      Usuń
  6. przepiekna! nie dziwi mnie ten błysk w Twoim oku :) świetny zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, nie opamietalam sie-kupilam kolejny odcien! :) Blysk w oku nie znika!

      Usuń
  7. na ustach wyglada cudownie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest bardzo stylowe i kobiecie! A kolor-poezja! ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio ciagnie do takich odwaznych odcieni, nudziaki leza i czekaja na swoja kolej, choc poki co sie na nia nie zanosi :)

      Usuń
  10. Kolor obłędny! Szkoda, że mi taki nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YSL ma wiele innych odcieni z tej serii, ostatnio pojawilo sie wiele nowinek :)

      Usuń
  11. kolor piekny!i to opakowanie 100% posh ;) buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by Ci pasowal, popros Mikolaja, moze Ci przyniesie :)

      Usuń
  12. Piękny kolor! No i opakowanie! :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwie sie, ze nie obeszlas sie bez kupna :) Cos o tym wiem! Przesliczny jest Twoj kolor, a te szminki w ogole sa cudowne i moglabym miec w kazdym kolorze :)
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sa, dlatego zakupilam juz kolejna, w innym odcieniu fuksji :) Pokaz wkrotce na blogu :)

      Usuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszego działania, zatem dziękuję!